Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb – Bc. Michaela Kopřivová
Bc. Michaela Kopřivová
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem služeb, jejím cílem je zjistit míru spokojenosti zákazníků a následně navrhnout vhodná opatření. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část, ve které jsou vysvětleny základní pojmy, konkrétně služba, marketingový mix služeb, zákazník a měření spokojenosti zákazníka. V aplikační části je charakterizována …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction with the successful undertaking services, the aim is to determine the level of customer satisfaction and then propose appropriate measures. This bachelor thesis is divided into two parts, theoretical, which explains the basic concepts, namely service, marketing mix of service, customer and customer satisfaction measurement. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/sm3u7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Veronika Humlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Kateřina Mocová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová