Bc. Barbora HANZLOVSKÁ

Master's thesis

Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka

English language learners' knowledge of vocabulary learning strategies
Abstract:
Znalost anglické slovní zásoby je klíčovým předpokladem úspěšné komunikace v cizím jazyce. Aby bylo učení slovní zásoby efektivní, musí učitelé vybrat vhodnou slovní zásobu, poskytnout podmínky pro učení a procvičovat v hodinách strategie učení slovní zásoby. V této práci jsou strategie učení slovní zásoby reprezentovány elektronickými kartičkami "flashcards" a sémantickým mapováním. Tyto strategie …viac
Abstract:
Knowledge of English vocabulary is a key requirement for successful communication in the language. To make vocabulary learning effective, teachers need to select appropriate vocabulary, provide conditions for learning and practice vocabulary learning strategies with students. In this thesis, vocabulary learning strategies are represented by electronic flashcards and semantic mapping. These strategies …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HANZLOVSKÁ, Barbora. Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in the English Language and Lower Secondary School Teacher Training in the Geography