Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka – Bc. Barbora HANZLOVSKÁ
Bc. Barbora HANZLOVSKÁ
Diplomová práce
Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka
English language learners' knowledge of vocabulary learning strategies
Abstract:
Znalost anglické slovní zásoby je klíčovým předpokladem úspěšné komunikace v cizím jazyce. Aby bylo učení slovní zásoby efektivní, musí učitelé vybrat vhodnou slovní zásobu, poskytnout podmínky pro učení a procvičovat v hodinách strategie učení slovní zásoby. V této práci jsou strategie učení slovní zásoby reprezentovány elektronickými kartičkami "flashcards" a sémantickým mapováním. Tyto strategie …víceAbstract:
Knowledge of English vocabulary is a key requirement for successful communication in the language. To make vocabulary learning effective, teachers need to select appropriate vocabulary, provide conditions for learning and practice vocabulary learning strategies with students. In this thesis, vocabulary learning strategies are represented by electronic flashcards and semantic mapping. These strategies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZLOVSKÁ, Barbora. Strategie učení slovní zásoby z pohledu studentů anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy a Učitelství geografie pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA -
Strategie slovní zásoby u studentů a učitelů střední zdravotnické školy v německém jazyce
Kateřina Moudrá -
Učební strategie žáků gymnázií v předmětu Anglický jazyk
Lukáš Hornoch -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení intaktních žáků a žáků se zvýšeným rizikem školní neúspěšnosti
Dana Plešingerová -
Učební strategie u žáků s SPU se zaměřením na výuku čtení a psaní.
Romana VESELÁ