Lexikální neekvivalence jako negativní interference při osvojování španělštiny. – Eva HORTVÍKOVÁ
Eva HORTVÍKOVÁ
Master's thesis
Lexikální neekvivalence jako negativní interference při osvojování španělštiny.
Lexical non-equivalency as a negative interference in acquiring Spanish.
Abstract:
Cílem diplomové práce je určit lexikální jednotky, které jsou nejvíce ohroženy interferencí způsobenou lexikální neekvivalencí mezi lexikony češtiny a španělštiny. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části práce autorka uvádí do problematiky lexikální neekvivalence obecně a na základě prostudované literatury vytváří lingvodidaktickou klasifikaci lexikálních neekvivalencí …moreAbstract:
The aim of this thesis is to define the lexical units that are most vulnerable to the interference caused by lexical nonequivalence between Czech and Spanish vocabulary. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part the author introduces the issue of lexical nonequivalence in general and on the basis of the studied literature creates a linguodidactic classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Accessible from:: 29. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miroslava Aurová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORTVÍKOVÁ, Eva. \textit{Lexikální neekvivalence jako negativní interference při osvojování španělštiny.}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Pedagogical Fakulty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/6t5k0a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORTVÍKOVÁ, Eva. Lexikální neekvivalence jako negativní interference při osvojování španělštiny.. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / field:
Primary school teaching / ČJ-ŠJ/ZŠ
Theses on a related topic
-
Jak využít znalosti angličtiny při výuce španělštiny (Španělština jako 2. cizí jazyk po angličtině)
Michaela Říhová -
Výuka španělštiny v předškolním a mladším školním věku.
Eva MLÁDKOVÁ -
Callanova metoda ve výuce španělštiny u dospělých
Veronika Blažejová -
Lexikální interference při výuce španělštiny jako cizího jazyka.
Karolína KROČKOVÁ -
Atlas Španělska pro výuku španělštiny
Daniela BRADÁČOVÁ -
Jazyk mladých ve výuce španělštiny. Lenguaje coloquial juvenil en Espa\~{n}a: una propuesta didáctica para el aula de ELE
Diego DOMÍNGUEZ CÁCERES -
Reflexe Spanglish a interference angličtiny při výuce španělštiny jako cizího jazyka
Vendula KLAPOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights