Bc. Dennis Horyna

Bakalářská práce

Moderní trendy v marketingové komunikaci

Modern trends in marketing communications
Anotace:
Tato práce se zabývá vybranými moderními trendy v marketingové komunikaci. Klíčové body teoretické části jsou internetový marketing, kanál YouTube, product placement a v menší míře je zde zastoupen i marketing na sociálních sítích. Empirická část se zabývá především vztahem spotřebitelů ve věku 18-35 let k product placementu v tradičních médiích v porovnání s product placementem na kanále YouTube.
Abstract:
This work deals with the selected modern trends in marketing communication. The keywords of the theoretical part are internet marketing, YouTube channel, product placement, and partially marketing on social networks is introdukce.Empirical part deals primarily with the relations of the consumers between the ages 18 and 35 to the product placement in traditional media, in comparison to the product placement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní