Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s. – Anastasiia Kovaleva
Anastasiia Kovaleva
Diplomová práce
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Valuation of Vodafone Czech Republic a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na určení tržní hodnoty společnosti Vodafone Czech Republic a.s. k 1.4.2023. Práce obsahuje strategickou a finanční analýzu, finanční plán a samotné ocenění podniku pomocí dvou metod: metody diskontovaných peněžních toků (DCF entity) a metody tržního porovnání ve variantě odvětvových multiplikátorů. Získaná hodnota je také srovnána s účetní hodnotou vlastního kapitálu …víceAbstract:
This thesis focuses on determining the market value of Vodafone Czech Republic a.s. as of April 1, 2023. The work includes a strategic and financial analysis, a financial plan, and the actual valuation of the company using two methods: the discounted cash flow method (DCF entity) and the market comparison method in the version of industry multipliers. The obtained value is also compared with the book …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93589
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Kubálek
- Oponent: Michal Kuděj
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93589
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý -
Publicita značky Vodafone Czech Republic
Dominik Ptáček -
Finanční analýza Vodafone Czech Republic, a.s.
Anastasiia Kovaleva -
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Ocenění společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Hiep Vu -
Strategická analýza společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Anna Nestávalová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda