Hana Stehlíková

Bakalářská práce

Marketingová strategie Ubytování Pod hradem

Marketing Strategy of Ubytování Pod hradem
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analyzování potřeb zákazníků v oblasti ubytovacích služeb, na což navazuje návrh marketingové strategie pro konkrétní ubytovací zařízení. Práce se zabývá výkladem marketingových pojmů, následně analýzou současného stavu a porovnáním nabídek konkurenčních ubytovacích zařízení, a nakonec návrhem samotným. Ačkoliv je návrh pro konkrétní ubytovací zařízení, je aplikovatelný …více
Abstract:
This bachelor's thesis presents an analysis of customer needs in the field of accomodation services, followed by a proposition of marketing strategy made for a particular accomodation facility. The thesis deals with an interpretation of marketing terms, analyzing current state and evaluating other similar (competing) facilities' offers, finally resulting in a proposition of its own. Although the proposition …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management