Bc. Simona Pečinková
Master's thesis
Nová světová centra obchodu
New World Trade Centres
Anotácia:
Tématem mé diplomové práce jsou nová světová centra obchodu - TIMBI (Turecko, Indie, Mexiko, Brazílie a Indonésie). V úvodu práce jsem se zaměřila na historii a vývoj světového obchodu, obecnou charakteristiku rozvojových zemí a na současný stav ekonomiky. Práce se dále zabývá vybranými podniky České republiky z různých průmyslů, které mají u nás tradici. Cílem diplomové práce je shromáždění a analyzovaní …viacAbstract:
The new worlwide business centers such a Turkey, India, Mexico, Brazil and Indonesia ( TIMBI ) haven been chosen as the theme of the thesis. Introduction of the thesis is dedicated to history and developments in world trade, general characteristics of developing countries as well as current economical situation. Thesis also deals with selected Czech companies as a smybol of tradition. The thesis aims …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s2rab/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedúci: JUDr. Josef Novák
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza společnosti Stora Enso Wood Products s.r.o. ve Ždírci a Plané
Pavla Ptáčková -
Souvislost mezi mzdovou politikou a výkonností podniku JEZZ, s.r.o.
Monika Troupová -
Racionalizace výrobních zdrojů ve společnosti Clever Company s.r.o.
Jakub Cigr -
Návrh komunikační strategie značky SYNER, s.r.o.
Markéta Váňová -
Finanční analýza firmy Eiffage Construction Česká republika s.r.o.
Andrea Matoušková -
Zavedení certifikace ISO 22000 v podniku Astroprint, s.r.o.
Ivona Jonášová -
Analýza marketingových komunikací společnosti KR Real, s.r.o.
Karolína Kalovská -
Jaké faktory rozhodují o výběru potravin u spotřebitele v ČR
Marcela KLÍMKOVÁ