Alexej Fedorenko

Bakalářská práce

Vývoj 2D platformeru v OpenGL

Development of 2D platformer in OpenGL
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na vývoj herního enginu využívajícího OpenGL 3.3 a demonstrační hry v žánru platformer ve stylu pixel art. Bakalářská práce je rozdělena je na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje základům počítačové grafiky, grafickému API OpenGL, technologiím použitým v praktické části a srovnání demonstrační hry s konkurenčními řešeními. Praktická část obsahuje specifikaci …více
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on developing a game engine using OpenGL 3.3 and a pixel art platformer game. It's divided into theoretical and practical sections. The theoretical part covers computer graphics basics, OpenGL API, and technologies used in the practical part, and a comparison of the demonstrative game with competing solutions. The practical part includes specification and analysis of requirements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Renata Janošcová, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Jan Lánský, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní