Bc. Ananyan Ananyan

Bachelor's thesis

Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích

Hotel and gastronomy digital marketing and social media strategies
Abstract:
V současnosti začíná cesta hostů online hledáním zvolené destinace. Digitální marketing pro hotelnictví a gastronomii proto znamená budování a udržování online přítomnosti firem. Existují různé strategie a nástroje digitálního marketingu, které jsou dobře zavedené a poskytují žádoucí výsledky. Tato práce si klade za cíl analyzovat digitální marketingovou komunikaci v hotelnictví a gastronomii. Mezitím …more
Abstract:
Currently, guests' journey begins with online searching for their chosen destination. Therefore, digital marketing for hotel and gastronomy means building and maintaining companies' online presence. There are various digital marketing strategies and tools that are well established and provide desirable results. This thesis aims to analyse digital marketing communication in hospitality and gastronomy …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Darina Svobodová
  • Reader: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management