Bc. Ananyan Ananyan

Bakalářská práce

Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích

Hotel and gastronomy digital marketing and social media strategies
Anotace:
V současnosti začíná cesta hostů online hledáním zvolené destinace. Digitální marketing pro hotelnictví a gastronomii proto znamená budování a udržování online přítomnosti firem. Existují různé strategie a nástroje digitálního marketingu, které jsou dobře zavedené a poskytují žádoucí výsledky. Tato práce si klade za cíl analyzovat digitální marketingovou komunikaci v hotelnictví a gastronomii. Mezitím …více
Abstract:
Currently, guests' journey begins with online searching for their chosen destination. Therefore, digital marketing for hotel and gastronomy means building and maintaining companies' online presence. There are various digital marketing strategies and tools that are well established and provide desirable results. This thesis aims to analyse digital marketing communication in hospitality and gastronomy …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/erhin/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Darina Svobodová
  • Oponent: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví