Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích – Bc. Ananyan Ananyan
Bc. Ananyan Ananyan
Bakalářská práce
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Hotel and gastronomy digital marketing and social media strategies
Anotace:
V současnosti začíná cesta hostů online hledáním zvolené destinace. Digitální marketing pro hotelnictví a gastronomii proto znamená budování a udržování online přítomnosti firem. Existují různé strategie a nástroje digitálního marketingu, které jsou dobře zavedené a poskytují žádoucí výsledky. Tato práce si klade za cíl analyzovat digitální marketingovou komunikaci v hotelnictví a gastronomii. Mezitím …víceAbstract:
Currently, guests' journey begins with online searching for their chosen destination. Therefore, digital marketing for hotel and gastronomy means building and maintaining companies' online presence. There are various digital marketing strategies and tools that are well established and provide desirable results. This thesis aims to analyse digital marketing communication in hospitality and gastronomy …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/erhin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Darina Svobodová
- Oponent: Ing. Jiří Zelený, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANANYAN, Ananyan. \textit{Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6uqyra/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Crisis Management in Hospitality, Gastronomy and Tourism
Sebastian Zahradník -
Sustainability in the hospitality and gastronomy industry
Nela Juhásová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The Influence of Globalization on the Gastronomy and its Establishments in the Region of Prague
Natálie Válkyová -
Migration of spices and their integration in national gastronomy
Nikita Fomin -
The Use of Game Meat in Gastronomy: Social and Ethical Aspects
Maija-Leeza Lidmila -
Menu Engineering and Its Use in Gastronomy
Barbora Ryšavá -
Menu engineering and its use in gastronomy
Zdeněk Juráň