Návštěvnost regionů EU v datech digitálních platforem – Bc. Barbora Homolková
Bc. Barbora Homolková
Bakalářská práce
Návštěvnost regionů EU v datech digitálních platforem
Visits to EU regions in digital platform data
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou návštěvnosti regionů EU v datech digitálních platforem, které jako experimentální statistická data poskytuje Eurostat. Teoretická část definuje problematiku měření návštěvnosti a dále se zabývá sdílenou ekonomiku. V praktické části jsou analyzována data z digitálních platforem, včetně metodiky zpracování těchto dat a jejich porovnání. Závěrečná část práce se věnuje zhodnocení …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis of the visitation of EU regions in the data of digital platforms, which are provided as experimental statistics by Eurostat. The theoretical part defines the issue of visitor measurement and further explores the shared economy. In the practical part, data from digital platforms are analyzed, including the methodology used to process these data and their comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h522i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Jiří Vystoupil, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj a cestovní ruch / Regionální rozvoj a cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
The effect of preregistration on the replicability of psychological experimental studies
Adam Szturc -
Sharing economy a její role v japonské ekonomice
Michaela BLAHUŠOVÁ -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Development of Sharing Economy in China
Jinzi Zhai -
Barriers and drivers to the sharing economy from the customer perspective
Ogulcan Uçar -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
Alfredo Mantovani Escalante -
Sharing economy, its characteristics, and how it affects the labor market
Chenyi Yang