Využívání tvořivé dramatiky v podmínkách české a maďarské mateřské školy – Bc. Hana KONVALINKOVÁ
Bc. Hana KONVALINKOVÁ
Diplomová práce
Využívání tvořivé dramatiky v podmínkách české a maďarské mateřské školy
Use of creative drama in kindergartens in the Czech Republic and in Hungary
Anotace:
Cílem práce je zjistit a komparovat, jaké složky ovlivňují práci učitelek s tvořivou dramatikou v českých a maďarských mateřských školách při běžném edukačním procesu. Teorie vymezuje tvořivou dramatiku, osobnost učitelky mateřské školy a definuje charakteristiky jednotlivých zemí. V empirické části je realizován kvalitativně-kvantitativní výzkum, který umožňuje analyzovat dílčí cíle práce a v závěru …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find and compare components which influence the work of creative drama teachers in Czech and Hungarian kindergartens within the ordinary educational process. The theory defines the concept of creative drama, describes the personality of the kindergarten teacher and the characteristics of the individual countries. The empirical part contains the results of a qualitative and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Berčíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KONVALINKOVÁ, Hana. Využívání tvořivé dramatiky v podmínkách české a maďarské mateřské školy. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická a hudební výchova v předškolním vzdělávání
Zdislava Pometlová -
Komunikace a dramatická výchova v předškolním vzdělávání
Stanislava KORCOVÁ -
Dramatická hra jako metoda předškolního vzdělávání
Jarmila DOBŘICHOVSKÁ -
Projektování předškolního vzdělávání s hudebně-dramatickými prvky
Veronika Karalová -
Projektování předškolního vzdělávání s hudebně-dramatickými prvky se zaměřením na školní zralost
Alice Prokopová -
Předškolní vzdělávání jako první etapa základního vzdělávání podle Rámcových vzdělávacích programů. Dramatická výchova jako možná cesta k naplňování stanovených klíčových kompetencí RVP PV.
Marie Hlávková -
Multikulturní výchova v předškolním vzdělávání s využitím dramatické výchovy
Kateřina Havránková -
Tvořivá dramatika jako prostředek k rozvoji prosociálního chování
Hana STUDENÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva