Bc. Vladimír Bičík

Diplomová práce

Systém zákaznické podpory

Helpdesk System
Anotace:
První(teoretická)část této diplomové práce se zabývá představením dvou komerčních řešení systému pro podporu zákazníků a návrhem aplikace Compas HelpDesk podle požadavků společnosti COMPAS automatizace. V praktické části je potom tato aplikace implementována.
Abstract:
The first (theoretical) part of this Masters thesis deals with presentation of two commercial solutions of helpdesk system and with design of Compas HelpDesk system according to requirements of COMPAS automatizace company. The system is impelemented in the practical part of this Masters thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2008
  • Vedoucí: RNDr. Radek Ošlejšek, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika