1. Teoretická část:\nl{}Virtuální fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Memoáry\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor:Náš svět – Lucie Grebíková
Lucie Grebíková
Bakalářská práce
1. Teoretická část:\nl{}Virtuální fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Memoáry\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor:Náš svět
1. Theoretical part: Virtual Photography 2. Practical part: a) Memoars b) Our World
Anotace:
Tato práce porovnává pozitiva a negativa virtuálního prostředí her na základě osobní zkušenosti. Zabývá se transformací krásy a jejího ideálu od padesátých let 20. století doposud. Také polemizuje nad názorem umělců, kteří se zabývají rozšiřováním technologie a jejího možného dopadu na lidskou identitu.Abstract:
This thesis compares both pros and cons of the virtual environment of games based on personal experience. It deals with the transformation of beauty and its ideals from the 1950s up to date. It also looks into an opinion of artists who deal with the technological expansion and its potential impact on human identity.Klíčová slova
virtuální fotografie identita hra kyberprostor člověk antiutopie budoucnost moderní technologie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Zveřejnit od: 13. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREBÍKOVÁ, Lucie. \textit{1. Teoretická část:$\backslash$nl$\{\}$Virtuální fotografie$\backslash$nl$\{\}$2. Praktická část:$\backslash$nl$\{\}$a) katalog produktů: Memoáry$\backslash$nl$\{\}$b) volné fotografie - výstavní soubor:Náš svět}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/6v82m7/.
Jak správně citovat práci
Grebíková, Lucie. 1. Teoretická část:\nl{}Virtuální fotografie\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Memoáry\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor:Náš svět. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Reklamní fotografie
Práce na příbuzné téma
-
Technologie 21.století a jejich vliv na dynamiku mezilidských vztahů se zaměřením na nevěru
Adéla RATAJSKÁ -
Hra je hra je hra
Bára Purmová -
Volná hra jednotlivce a volná hra v sociálně bohatém prostředí
Iva DVOŘÁKOVÁ -
Počítačová hra - Skákací hra pomocí Pygame
Ondřej NEČESANÝ -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
HRA NA SKUTEČNOST? Audiohry s dramaticko-publicistickou strukturou
Iveta Novotná -
Výuková pomůcka -- počítačová hra -- Klasická hra v kostky
Lukáš Hlavatý -
Fenomén hra - Hra v období batolete a její vliv na psychosociální vývoj dítěte
Tereza PRASKOVÁ LASÁKOVÁ