Digitální marketing ve vzdělávacích institucích – Vladimír Kobosil
Vladimír Kobosil
Bachelor's thesis
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Digital marketing in educational institutions
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingu a jeho digitálnímu odvětví. Mezi důležité nástroje digitálního marketingu patří rovněž sociální sítě, kterým je v práci také věnována pozornost. V úvodu praktické části byla analyzována vzdělávací instituce Ambis vysoká škola, a.s. V druhé části bylo prováděno dotazníkové šetření, které mělo za cíl, zjistit pohled a spokojenost studentů s digitálními nástroji, …moreAbstract:
This bachelor thesis introduces marketing and its digital branches. Social networks, an important instrument amongst digital marketing, are also discussed in this thesis. AMBIS Vysoká škola a.s., an academical education institution, is analyzed within the introduction of the practical part. The second part is focused on finding out the view and happiness of students with the digital instruments that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 12. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/d0913/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOBOSIL, Vladimír. \textit{Digitální marketing ve vzdělávacích institucích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/6vjptk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Daniel Jablonský -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
Influence of social media marketing on modern youth in Russia
Marina Toniaeva