Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék – Bc. Iva Machátová
Bc. Iva Machátová
Master's thesis
Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék
Consumer Behavior of Mothers in the Field of Infant Milk
Abstract:
Diplomová práce se zabývá spotřebitelským chováním matek a jejich povědomí o značkách v oblasti kojeneckých mlék prodávaných na českém trhu. Teoretická část ve svém úvodu přibližuje problematiku kojeneckého mléka v obecné rovině. Dále je zaměřena na chování spotřebitele při nákupu, jeho vztahu ke značce, k ceně výrobku a podobně. V závěru popisuje proces dosažení reklamních a marketingových cílů pomocí …moreAbstract:
This diploma thesis deals with consumer behaviour of mothers and their brand awareness of infant milks available on the Czech market. The theoretical part first introduces some of the general issues connected with infant milk. It then proceeds to focus on consumer shopping behaviour, consumers' relationship towards the brand, product price etc. In the final section of this part is a description of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHÁTOVÁ, Iva. \textit{Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2019. Available from: https://theses.cz/id/6vk3qu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machátová, Iva. Spotřebitelské chování matek v oblasti kojeneckých mlék. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková