Petr Cváček
Bachelor's thesis
Animace procesů marketingu
Marketing Processes Animation
Abstract:
V některých případech textový popis v učebnicích nestačí k úplnému porozumění dynamických dějů, v takovýchto případech je vhodnější dynamické děje vizualizovat. Vizualizace dynamických dějů nenásilným způsobem pomohou k porozumění textově těžko vyjádřitelných částí. Jednou z možností vizualizace dynamických dějů jsou animace.Cílem této bakalářské práce byla tvorba animací celých průběhů procesů, respektive …moreAbstract:
In some cases, a textual description in textbooks is not sufficient for a full understanding of dynamic processes. In such cases, it is preferable to visualize them. The visualization of dynamic processes may help, in an unlaboured way, to understand the parts that are difficult to express textually. One of the possibilities of the visualization of dynamic processes is animations.The aim of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/78712
Thesis defence
- Supervisor: Jana Šarmanová
- Reader: Václav Nétek
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Flash Mob
Martina Vetešníková -
Přechod od platformy Flash k HTML5
Marián Rusnák -
Emise III-V heterostruktur v GaP matrici pro paměti QD-Flash
František Zažímal -
FLASH radioterapie
Kryštof Kysela -
Implementace all-flash diskového pole v prostředí VMware
Martin Kolman -
Marketing ve firmě Flash Style, s.r.o.
Vladislav Ryabkov -
Flash mob v době pandemie
Marek Nosek