Bc. Alena Ledvinová

Bakalářská práce

Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy

Call centre as a new part of struture of traditional firm
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy“ je vymezení organizační struktury call centra a jeho zařazení do stávající organizační struktury podniku. Druhá část práce na základě získaných poznatků analyzuje v reálném podniku organizační strukturu call centra a změnu jeho postavení v organizační struktuře v souvislosti s vývojem call centra a ekonomickým přínosem …více
Abstract:
The subject of this bachelor´s work "call center as a new part of the structure of traditional firms' is the definition of call center organizational structure, its inclusion in the existing organizational structure. According to gained knowledge, the second part of this work analysis the call center organizational structure in a real company. Moreover, thie part of this work focuses on its setting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Böhm, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta