Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy – Bc. Alena Ledvinová
Bc. Alena Ledvinová
Bakalářská práce
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
Call centre as a new part of struture of traditional firm
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy“ je vymezení organizační struktury call centra a jeho zařazení do stávající organizační struktury podniku. Druhá část práce na základě získaných poznatků analyzuje v reálném podniku organizační strukturu call centra a změnu jeho postavení v organizační struktuře v souvislosti s vývojem call centra a ekonomickým přínosem …víceAbstract:
The subject of this bachelor´s work "call center as a new part of the structure of traditional firms' is the definition of call center organizational structure, its inclusion in the existing organizational structure. According to gained knowledge, the second part of this work analysis the call center organizational structure in a real company. Moreover, thie part of this work focuses on its setting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xa2ji/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Böhm, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Transformace programu Veřejné informační služby knihoven: inspirace ve strukturálních fondech Evropské unie
Šimon Vích -
Obsah vzdělávání se zaměřením na informatiku a digitální technologie z pohledu učitelů 2. stupně základních škol
Hana BUČKOVÁ -
Kontejnerizace aplikace s využitím technologie Docker
Ondřej Marek -
Inovace výuky v předmětu Informatika a informační a komunikační technologie na Gymnáziu Otrokovice\nl{}
Martina KADLČÍKOVÁ -
Návrh antény technologie 3x3 MIMO
Lukáš Wežranowski -
Identifikace firemních objektů s využitím technologie NFC v mobilních zařízeních
Jiří Grigar -
Analýza změny struktury trhu osobních vozů ve Španělsku
Filip Šnajdr -
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Oleg Gerasimov