Jana Belešová
Bakalářská práce
Javascript Renderer
Javascript Renderer
Anotace:
Práce se zabývá vykreslováním grafiky ve webovém prohlížeči za použití HTML5 elementu canvas a jazyka JavaScript. V praktické části byl implementován renderer, který vykresluje objekty kvádr a koule potažené texturou. V textové části jsou vysvětleny jednotlivé kroky, které k vytvoření rendereru vedly. Také je zde zahrnuto měření výkonnosti webových prohlížečů, pomocí vykreslování scén v implementovaném …víceAbstract:
This thesis is about displaying graphics in web browser by using HTML5 element canvas and JavaScript language. In practical part the renderer has been implemented, which can render cuboid and sphere with texture. Single steps which lead to create the renderer are explained in theretical part of this thesis. This JavaScript renderer has been used to measure web browser performance. Results of these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Lukáš Zaorálek
- Oponent: Pavel Dohnálek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti WEB Accessibility v moderních prohlížečích
Adam Strojil -
PKI profily pro webové prohlížeče
Jiří Bartošík -
Implementace HTML5 canvas do odpovědníků IS MU
Michal Petrov -
Výkon elementu HTML5 Canvas
Jaromír Hnik -
Technologie SVG a HTML5 objekt Canvas jako perspektivní metody vkládání dynamické grafiky do www stránek
Tomáš TRANTÝR -
HTML5 canvas a SVG jako moderní technologie pro tvorbu animací do webových stránek
Lukáš Janda -
Javascriptový framework pro HTML5 Canvas
Daniel BIELCZYK -
HTML5 hra
Petr NĚMEČEK