Marketingové strategie Těžební unie České republiky – Petra Pekarčíková
Petra Pekarčíková
Bakalářská práce
Marketingové strategie Těžební unie České republiky
Marketing strategies of the Mining Union of the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií Těžební unie České republiky. Hlavním cílem je analýza marketingové strategie za pomocí komunikačních prvků marketingového mixu. Na základě této analýzy jsou sepsány návrhy, jak může Těžební unie svou marketingovou strategii upravit. V teoretické části jsou sepsány a definovány základní pojmy, které se ke komunikační strategii vážou a nechybí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Mining Union of the Czech Republic. The main goal is to analyze the marketing strategy using the communication elements of the marketing mix. Based on this analysis, proposals are made on how the Mining Union can adjust its marketing strategy. The theoretical part describes and defines the basic concepts that are related to the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/148456
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2022
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Roman Smutek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
Possibilities of Solving Unemployment - The Comparison between the Czech Republic and China. The Impact on HR in the Corporate Practice.
Xinxin Liu -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
The development of the Women Rights local group, the proFem case, during the Czech Republic process of ascension to the EU
Alexia Klie Tojal De Almeida -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao