Marketingová strategie společnosti Biancatrans, s.r.o. – Bc. Antónia Vovolková
Bc. Antónia Vovolková
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Biancatrans, s.r.o.
Marketing strategy of Biancatrans, ltd.
Abstract:
V dnešní době by měla mít každá společnost, která aktivně obchoduje na trhu, stanovenou marketingovou strategii podporující prodej jejích produktů. Výjimkou nejsou ani společnosti z odvětví dopravy a logistiky. Využívání nástrojů marketingového mixu se odráží v úspěchu společnosti na trhu. Cílem práce je zhodnocení současné situace dopravně-spedičního podniku, na základě kterého je firmě doporučená …moreAbstract:
Today, every company that actively trades in the market should have set a marketing strategy to support the sale of its products. Companies from the transport and logistics sector are no exception. The use of marketing mix tools is reflected in the company's success in the market. The aim of the thesis is to evaluate the current situation of the transport and forwarding company, based on which the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOVOLKOVÁ, Antónia. \textit{Marketingová strategie společnosti Biancatrans, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/6wogs8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix v nákladní dopravě
Martin Sedliský -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Analýza marketingového mixu dopravní společnosti
Petr Vilam -
Návrh marketingového mixu dopravní společnosti
Aneta Gruszková -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights