Marketingová strategie společnosti Biancatrans, s.r.o. – Bc. Antónia Vovolková
Bc. Antónia Vovolková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Biancatrans, s.r.o.
Marketing strategy of Biancatrans, ltd.
Anotace:
V dnešní době by měla mít každá společnost, která aktivně obchoduje na trhu, stanovenou marketingovou strategii podporující prodej jejích produktů. Výjimkou nejsou ani společnosti z odvětví dopravy a logistiky. Využívání nástrojů marketingového mixu se odráží v úspěchu společnosti na trhu. Cílem práce je zhodnocení současné situace dopravně-spedičního podniku, na základě kterého je firmě doporučená …víceAbstract:
Today, every company that actively trades in the market should have set a marketing strategy to support the sale of its products. Companies from the transport and logistics sector are no exception. The use of marketing mix tools is reflected in the company's success in the market. The aim of the thesis is to evaluate the current situation of the transport and forwarding company, based on which the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Ivana Tichá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix v nákladní dopravě
Martin Sedliský -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Analýza marketingového mixu dopravní společnosti
Petr Vilam -
Návrh marketingového mixu dopravní společnosti
Aneta Gruszková -
Produktový mix Českých drah, a.s.
Martin Kopřiva
Název
Vložil
Vloženo
Práva