Lukáš Rosenberg
Diplomová práce
Vnitropodniková komunikace
Intercompany Communication
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o vnitropodnikové komunikaci a zaměřuje se především na její praktickou aplikaci ve společnosti České aerolinie, a.s. Jejím hlavním cílem je popsat a posoudit stav interní komunikace ve vybrané společnosti, provést analýzu a na základě zjištěných skutečností vypracovat prakticky využitelné návrhy a doporučení na zlepšení současného stavu. Práce je členěna do dvou hlavních …víceAbstract:
This thesis deals with internal communications and focuses mainly on its practical application within Czech Airlines. The main goal of the thesis is to describe and assess the current state of internal communications within the company, carry out an analysis and based on the achieved results make practical proposals and recommend how to improve the current state. The thesis is divided into two main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Pokorná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Nejčastější problémy v oblasti vnitropodnikové komunikace
Roman Fidler -
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Johana Kohoutová -
Nástroje interní komunikace
Dominika Kalašová -
Komunikace v organizaci
Stanislav Čech -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Optimization of money transfer through western Union and evaluation of internal communication at Ecobank
Koboyo Dolike -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva