Vývoj strategie Public relations ve Slezské diakonii – Bc. Michaela MACHKOVÁ, DiS.
Bc. Michaela MACHKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Vývoj strategie Public relations ve Slezské diakonii
Development of public relations strategy in the Silesian Diacony
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku Public relations v neziskové organizaci Slezská diakonie. Cílem práce je zmapovat stávající úroveň Public relations, ale také úroveň Public relations při vzniku organizace a jejich postupný vývoj. Teoretická část popisuje neziskový sektor, jeho subjekty, typy neziskových organizací, marketing, jeho definici, marketing v neziskovém sektoru, komunikační mix …víceAbstract:
The thesis is point to the public relations issues in non-profit organization Silesian Diacony. The target of the thesis is mapping the current level of public relations and the degree of the public relations during the formation of the organization and progresive development. The theoretical part describe non-profit sector, entities, types of non-profit organization, marketing and his definition, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Zveřejnit od: 16. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Anna Krausová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHKOVÁ, Michaela. Vývoj strategie Public relations ve Slezské diakonii. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Management organizací služeb sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Integrace metod vyběrů bodů a analýzy hlavních komponent do projektu A.D.A.P.T.
Štěpán Dvořáček -
1. Teoretická část:\nl{} Dichotomie ve fotografii a její fantaskní projevy\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Obskurní hračky\nl{} b) výstavní soubor: Dětská fotografická publikace
Sebastian Vošvrda -
Kulturní a sémiotická analýza reklamních kampaní zaměřených na nositelné technologie (wearable technologies) a chytré textilie (smart clothes)
Kristýna Supíková -
Detekce plagiátů textových dokumentů
Radek Lízal -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel