Výukové strategie učitelů u žáků v základní škole speciální – Bc. Anna KOUDELKOVÁ
Bc. Anna KOUDELKOVÁ
Diplomová práce
Výukové strategie učitelů u žáků v základní škole speciální
Teaching strategies for teachers of pupils in special primary school
Anotace:
Práce se zabývá výukovými strategiemi a metodami v základní škole speciální. Především se pak věnuje pomůckám, které jsou v tomto typu školy používány. Stěžejní část je věnována didaktickým pomůckám a přehledem didaktických pomůcek s nastíněnými možnostmi jejich využití v praxi.Abstract:
The work deals with teaching strategies and methods in special primary school. Above it is devoted to aids that are used in this type of school. The fundamental part is devoted to teaching aid and a list of selected devices with outlined possibilities of their use in practise.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kantor, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOUDELKOVÁ, Anna. Výukové strategie učitelů u žáků v základní škole speciální. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a pro střední školy a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učitelů ve výuce českého jazyka na 1. stupni inkluzivní ZŠ
Jitka Janů -
STRATEGIE UČENÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Barbora JANEČKOVÁ -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Reedukační metody a pomůcky pro práci s žáky s dysortografií
Denisa ČÍŽKOVÁ -
Metody a didaktické pomůcky k rozvoji mototriky u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami předškolního věku
Alena ZAHNÁŠOVÁ -
Pomůcky a metody vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami na základních školách
Nikola OTTOVÁ -
Pomůcky a metody vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami na základních školách
Nikola OTTOVÁ -
Didaktické pomůcky a metody používané u žáka s poruchou autistického spektra na prvním stupni základní školy speciální
Hana Pleskačová
Název
Vložil
Vloženo
Práva