Obchodní protokol a nejčastější prohřešky proti němu v ČR – Eliška Králová
Eliška Králová
Bakalářská práce
Obchodní protokol a nejčastější prohřešky proti němu v ČR
Business protocol and most common transgressions in the Czech Republic
Anotace:
Smyslem práce je zorientování se v pravidlech chování v profesním životě. Naučit se, jak se vhodně obléci, ovládat umění správné konverzace, osvojit si některá společenská pravidla. Bakalářskou práci lze pomyslně rozdělit na teoretickou a praktickou část. Náplní teoretické části je teorie obchodního protokolu, která je vždy doplněna nejčastějšími prohřešky. Praktickou část tvoří zhodnocení situace …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to get to know in the rule of behavior in professional life. Learn how to dress appropriately, master the art of good conversation and learn some of the rules of social behavior. Bachelor thesis can be divided into theoretical and practical part. The first part is a theory of business protocol, which is always accompanied by the most common transgressions. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Assessment of the financial position and performance of the company O2 operating in the telecommunications industry in the Czech Republic
Weiheng Rao -
The democratization process in the Czech Republic in the 90s
Tereza Rebecca Hoblik -
European Identity in the Czech Republic in the Context of the 2008 Economic Crisis
Ľubica Šebeňová -
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
Renaissance theatre in England and its comparison with the theatre in the Czech Lands in the Renaissance period
Lucie Pupalová -
Aplikace diplomatického protokolu při obchodním jednání v Číně
Petra Marie Skalová -
Zvláštnosti obchodního protokolu v USA
Petra Haburová