Metodika řízení projektu dodávky kontaktního centra – Bc. Martin Tomášek
Bc. Martin Tomášek
Diplomová práce
Metodika řízení projektu dodávky kontaktního centra
Project management methodology for contact center delivery
Anotace:
Práce se zabývá vytvořením metodiky projektového řízení pro dodávku kontaktního centra. Tato metodika obsahuje popis aktérů, kroků a fází projektu, ale také RACI tabulka s přehledem rolí aktérů a Swim-Lane diagram znázorňující postup kroků projektu v čase. Teoretická část práce vysvětluje pojmy související s projektovým řízením a kontaktními centry. Praktická část práce se zaměřuje na vytvoření metodiky …víceAbstract:
The thesis covers the development of a project management methodology for the delivery of a contact centre. This methodology includes a description of the actors, steps and phases of the project, as well as a RACI table with an overview of the roles of the actors and a Swim-Lane diagram showing the progression of the project steps over time. The theoretical part of the thesis explains the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kwlg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Václav Řezníček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Stanislava Mildeová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Project Management
Saouakine Kharmouche -
Analýza a návrh zmien využitia Project Management Office v IT podniku
Ivana Martinčeková -
Metodiky project managementu a jejich praktická aplikace v IT projektových týmech při vývoji software pro vybranou společnost
Martin Gerlašinský -
Návrh projektu mobilního kontaktního centra
Marie ŠTAUDOVÁ -
Možnosti prezentace české kultury v zahraničí- projekt Českých center Příběh kontaktní čočky
Monika Ferbasová -
Změna technologie Kontaktního centra z HP Cisco na Genesys
Daniel Hůla -
Technická zájmová činnost - projekt, metodika, ověření v praxi.
Naděžda Lokajová -
Metodika řízení projektů v podniku střední velikosti
Dalibor Moc