Rodinné vzdělávání pohledem účastníků programu Manželská setkání – Bc. Alena Habrová
Bc. Alena Habrová
Diplomová práce
Rodinné vzdělávání pohledem účastníků programu Manželská setkání
Family Life Education from the Perspective of “Marriage Encounters“ Participants
Anotace:
Magisterská diplomová práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a empirické. Teoretická část je rozčleněna do čtyř kapitol. První dvě kapitoly se věnují tématu rodiny a partnerství. Další dvě kapitoly jsou věnovány rodinnému vzdělávání, které je součástí celoživotního učení a jeho významu v dnešní době. Hlavním cílem empirické části je pomocí kvalitativní analýzy zjistit, jaké jsou postoje účastníků …víceAbstract:
The master thesis is divided into two parts - theoretical and empirical one. The theoretical part has four chapters. The first two chapters deal with the family and partnership themes. The other two chapters are focused on family life education as the part of lifelong learning and its significance in contemporary society. The main objective of the empirical part is to examine by means of qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x1kb6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Občanské vzdělávání. Kvalitativní analýza procesu politické socializace se zaměřením na neformální a informální vzdělávání.
Michal SOUKOP -
Poradenství jako příležitost pro neformální vzdělávání a informální učení
Renata CHRÁPKOVÁ DLOUHÁ -
Neformální vzdělávání a informační učení trenérů házené se zaměřením na využívání informačních technologií
Tomáš Augustýn -
Možnosti a limity neformálního vzdělávání trenérů
Tereza Gállová -
Neformální vzdělávání jako podpora formálního vzdělávání
Jiřina OHRAZDOVÁ -
Role neformálního vzdělávání při rozvoji pracovních kompetencí a dovedností pro Průmysl 4.0
Hoang Linh Phanová -
Vzdělávání sociálních pracovníků paliativní péče
Simona Vinklerová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková