Typologie zákazníků free-to-play her – Monika Vyhlídalová
Monika Vyhlídalová
Master's thesis
Typologie zákazníků free-to-play her
Free-to-play Games: A Consumer's Typology
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je stanovit typologii zákazníků free-to-play počítačových her na základě údajů ze šetření ve dvou zemích EU (České republiky a Belgie). Free-to-play příjmový model se stává v současnosti stále oblíbenějším mezi vývojáři her. Tyto hry jsou poskytnuty uživatelům zdarma, s tím, že mohou využívat placený prémiový obsah, který generuje příjmy. Teoretická část práce se …viacAbstract:
The main objective of the diploma thesis is to establish customer typology of free-to-play games, based on survey data from two EU countries (Czech Republic and Belgium). Free-to-play revenue model is growing in popularity with game developers. The basic game is provided free of charge, but players are encouraged to purchase premium content that generates revenue. In the theoretical part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Vojtěch Klézl
- Oponent: Rostislav Kreisinger
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza trhu počítačových her v České republice
Dan Pětvaldský -
Socioprostorová analýza města Pardubice v roce 2011 a některé změny jeho socioprostorové struktury mezi lety 2001 a 2011
Michaela Zářecká -
Analýza vybrané TV reklamy vysílané v rámci sportovního pořadu
Jitka Benešová -
Social Media Digital Marketing & Premium Brands - A study on Youngster’s Perspective
Krishnasingh Praveensingh Khatri