Luxusní cestovní ruch v Moravskoslezském kraji – Andrea ILYKOVÁ
Andrea ILYKOVÁ
Bakalářská práce
Luxusní cestovní ruch v Moravskoslezském kraji
Luxury tourism in the Moravian-Silesian Region
Anotace:
Obsahem této kvalifikační práce je analýza luxusního cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. Cílem práce je zdokumentovat hlavní oblasti a místa luxusního cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji a uvést jejich základní charakteristiku. Teoretická část práce se zaměřuje na základní pojmy z oblasti cestovního ruchu. Praktická část začíná obecnou charakteristikou Moravskoslezského kraje a následně …víceAbstract:
The main topic of this bachelor thesis is luxury tourism in the Moravian-Silesian region and the aim is to analyze its locations. The thesis is divided into two parts; theoretical and practical. In the theoretical part, the thesis explains tourism in general. In analytical part, the thesis deals with general information about Moravian-Silesian region and includes three main spheres, which are the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Sára Závodná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ILYKOVÁ, Andrea. Luxusní cestovní ruch v Moravskoslezském kraji. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Ruská filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch se zaměřením na luxusní segment
Ondřej Světlík -
Cestovní ruch jako podnikatelská příležitost
Anna Hrkľová -
Zážitková turistika jako nástroj rozvoje destinace
Dominika Horová -
Vinařská turistika jako marketingový nástroj pro rozvoj cestovního
Martina Navrátilová -
KONGRESOVÁ TURISTIKA A KONGRESOVÉ HOTELY V ČESKÉ REPUBLICE
Anastasiya Ponomarenko -
Mediální komunikace v oblasti církevní turistiky - Využití nových pohledů na tradiční židovskou gastronomii a ubytování při propagaci hotelových zařízení s restaurací
Ivan Blažek -
Kulturně historické památky jako nástroj rozvoje městské turistiky
Jan Jamnický -
Současný rozvoj vinařské turistiky na Litoměřicku a Žernosecku
Martina Wuchterlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva