Výzkum trhu kurzů písemné komunikace – Tereza Čeladníková
Tereza Čeladníková
Diplomová práce
Výzkum trhu kurzů písemné komunikace
The Market Research of The Written Communication Courses
Anotace:
Ústředním tématem diplomové práce jsou kurzy písemné komunikace. Teoretická část je věnována podnikatelskému plánu a výzkumu trhu. V praktické části je popsán vývoj internetové komunikace, na který navazuje podnikatelský plán, ve kterém je rozpracován koncept kurzů písemné komunikace. Jádrem diplomové práce je výzkum trhu, jehož cílem je zjistit, zda má vybraná cílová skupina o tento typ kurzů zájem …víceAbstract:
The principal theme of this work is the courses of written communication. The theoretical part mainly focuses on the business plan and the market research. The practical part describes the evolution of internet communication and continues with a business plan which comprises the concept of courses of written communication. Based on the market research, the goal of the work is to find out whether the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41604
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41604
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
English Vulgarisms in internet communication/Anglické vulgarismy v internetové komunikaci
Vojtěch KŘÍŽ -
Word formation processes with focus on the Internet communication
Ilona ŠTĚRBOVÁ -
Language of the Internet: Positive Politeness Strategies Claiming Common Ground in Asynchronous Computer-Mediated Communication
Petra Trávníková -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Vojtěch Štembera -
Inovace obsahu vzdělávání k přípravě praktické maturitní zkoušky z Písemné a elektronické komunikace
Simona Ruiderová -
Metody výuky a přístup učitele k žákům v předmětu písemné a elektronické komunikace
Ludmila Vaňková -
PR komunikace společnosti NMS Market Research
Jan Houda -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Petra Němečková