Analýza marketingového mixu firmy působící ve dřevozpracujícím průmyslu – Zuzana Kaňková
Zuzana Kaňková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu firmy působící ve dřevozpracujícím průmyslu
Analysis of communication mix in a woodworking company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve vybraných organizacích působících v oblasti dřevozpracujícího průmyslu. Je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a popisuje význam marketingu, jednotlivé nástroje marketingového mixu, další pojmy a definice, které jsou potřebné znát k hlubšímu zkoumání dané problematiky. V druhé, analytické části jsou charakterizovány vybrané dřevozpracující …viacAbstract:
This Bachelor thesis analyzes the marketing mix in selected organizations operating in the wood industry. It is divided into two parts. The first part is theoretical and describes the importance of marketing, marketing mix instruments and other terms and definitions that are needed to know for deeper exploration of the issue. In the second part of the analysis are characteristics of selected woodworking …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŇKOVÁ, Zuzana. \textit{Analýza marketingového mixu firmy působící ve dřevozpracujícím průmyslu}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Forestry and Wood Sciences. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6y9swg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Forestry and Wood SciencesBachelor programme / odbor:
Forestry / Economic Administration Services in Forestry
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Názov
Vložil
Vložené
Práva