Jak děti v lesní mateřské škole při pobytu v lese rozvíjejí jemnou motoriku a grafomotoriku – Bc. Kateřina Haladová
Bc. Kateřina Haladová
Bakalářská práce
Jak děti v lesní mateřské škole při pobytu v lese rozvíjejí jemnou motoriku a grafomotoriku
How children in a forest kindergarten develop fine motor skills and graphomotor skills during their stay in the forest
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tom, jak děti v lesní mateřské škole či klubu rozvíjí jemnou motoriku a grafomotoriku. Popisuji v ní všeobecné podmínky pro fungování lesních mateřských škol, význam motoriky ve vývoji dítěte popsané od prvního měsíce narození až po věk, kdy dítě navštěvuje mateřskou školu. Práce je zaměřená na správný úchop psacího náčiní. Zmiňuji se i vývoji a významu kresby v dětském …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses how children in a forest kindergarten or club develop fine motor and graphomotor skills. In it I describe the general conditions for the functioning of forest kindergartens, the importance of motor skills in the development of the child described from the first month of birth to the age when the child attends kindergarten. The work focuses on the correct grip of writing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hb159/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Aneta Hřavová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelské aktivity zaměřené na aplikaci metody pozorování pro děti předškolního věku
Nikola Huspeninová -
Předškolní věk jako důležitý mezník ve výchově dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila HUDEČKOVÁ -
Analýza a komparace logopedických pracovních materiálů pro předškolní a mladší školní věk
Adam RAMDAN -
Předškolní vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra v mateřské škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ
Daniela Zemanová -
Volná hra a předškolní věk
Jitka KOZLÍKOVÁ -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Lesní mateřská škola z pohledu rodičů dětí předškolního věku
Tereza GIRGAŠOVÁ -
Sociální determinanty výběru vzdělávací instituce (lesní mateřská škola) ze strany rodičů
Kateřina MĚŘIČKOVÁ