Sémiotická analýza filmových adaptací Krásky a zvířete – Monika Křivánková
Monika Křivánková
Bachelor's thesis
Sémiotická analýza filmových adaptací Krásky a zvířete
Semiotic analysis of Beauty and the Beast film adaptations
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze a porovnání dvou filmových adaptací Krásky a zvířete. Teoretická část je zaměřena na příběh Krásky a zvířete, jeho původ a různé verze. Dále je v této části čtenář seznámen s teorií Cesty hrdiny a Archetypů Christophera Voglera, které slouží jako podklad pro část praktickou. Praktická část má za cíl analyzovat dvě filmová zpracování příběhu Krásky a zvířete, …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis and comparison of two film adaptations of Beauty and the Beast. The theoretical part focuses on the story of Beauty and the Beast, its origin and various versions. Furthermore, in this part the reader is acquainted with the theory of the Hero's Journey and the Archetypes of Christopher Vogler, which serves as a basis for the practical part. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2021
- Vedúci: Tomáš Sigmund
- Oponent: Jiří Korčák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82025
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Semiotic analysis of the film Parasite
Anastasiia Mozharova -
A Semiotic Analysis and Illustrative Translations of Cedar Point Amusement Park's Printed Promotional Materials
Miroslav KOKEŠ -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
Sémiotická analýza reklamních plakátů kampaně „Romové pracují a chtějí pracovat"
Irena Varaďová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová