Nástroje Camera a Object Tracking v Blenderu – Lukáš Laštůvka
Lukáš Laštůvka
Bakalářská práce
Nástroje Camera a Object Tracking v Blenderu
Camera and Object Tracking Tools in Blender
Anotace:
Cílem této práce je seznámení se s postupem propojení vytvořených modelů dopravní tech-nologie SkyWay do záběrů reálného světa za pomocí Camera a Object Trackingu v programu Blender. Teoretická část bakalářské práce zahrnuje popis hlavních nástrojů pro-gramu Blender, které byly použity k realizaci výstupů. V praktické části jsou popsány jed-notlivé kroky modelování části dopravní technologie a sestavení …víceAbstract:
The aim of this work is to getting acquainted with the procedure of interconnection created models of transportation technology SkyWay into realistic shots made by Camera and Object Tracking in Blender software. Theoretical part of Bachelor thesis involves description of main tools of Blender software, which were used to realistic outputs. In practical part there is description of single steps of modelling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Laštůvka, Lukáš. Nástroje Camera a Object Tracking v Blenderu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Geovizualizace založené na integraci 3D fyzických modelů terénu a rozšířené reality
Richard LÁZNA -
Využití rozšířené reality pro vizualizaci 3D medicínských obrazových dat
Lukáš Hojdysz -
3D grafika ve virtuální a rozšířené realitě
David Procházka -
Mobilní aplikace pro zobrazení 3D Tiles formátu v rozšířené realitě
Evgeniia Volkova -
Mobilní aplikace pro vizualizaci 3D objektů pomocí rozšířené reality
Vojtěch Maiwald -
3D Object Pose Estimation from RGB-D Data
Petr Martínek -
Vizualizace a 3D grafika jako nástroj a podpora při implementaci inovací
Tereza ŠTEFLOVÁ -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák