Zuzana Černá

Bachelor's thesis

Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Marketing Mix of the Company Havlik's Natural Apotheke
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apo-thecary, which manufactures natural cosmetics. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, especially then the communication mix, and explains the difference between conventional and natural cosmetics. The practical part deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apothecary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Černá, Zuzana. Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe