Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka – Zuzana Černá
Zuzana Černá
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Marketing Mix of the Company Havlik's Natural Apotheke
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apo-thecary, which manufactures natural cosmetics. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, especially then the communication mix, and explains the difference between conventional and natural cosmetics. The practical part deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apothecary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černá, Zuzana. Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová a komunikačná stratégia Havlíkova Apoteka
Tatiana Fiantokova -
Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Julie Babjáková -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Strategická analýza firmy Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Mária Širocká -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Podnikatelský plán na založení podniku vyrábějícího přírodní kosmetiku
Veronika Příkopová -
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
Silvie Hynčicová -
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
Sára Dimovová