Využití lapbooku v hodinách zeměpisu v zrcadle akčního výzkumu – Bc. Filip Mokrý
Bc. Filip Mokrý
Master's thesis
Využití lapbooku v hodinách zeměpisu v zrcadle akčního výzkumu
Usage of lapbook in geography lessons in the mirror of action research
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím lapbooku jako nové interaktivní pomůcky v hodinách zeměpisu na tématu kartografie. Lapbook je dvakrát odzkoušen v rámci akčního výzkumu přímo při procesu vyučování. Poté, co je první verze vytvořena a vyzkoušena v praxi následuje reflexe, úprava a doplnění učebních úloh. V další fázi následuje opětovná aplikace a reflexe. V diplomové práci jsou podrobně analyzovány …viacAbstract:
The Master’s thesis deals with usage of lapbook as a new interactive tool in geography lessons with a cartography topic. Lapbook is tested twice within an action research right in a teaching process. After the first and the second version are made and tested in practice, it is followed by reflection, editing and completing of work tasks. In a next phase is an application again and reflection. In the …viacKľúčové slová
Lapbook pomůcka akční výzkum učební úloha geografie aid action research learning task geografy
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/baoa3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedúci: doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Geography
Práce na příbuzné téma
-
Presenting Vocabulary Learning Strategies to Lower-Secondary School Learners – Action Research
Pavel Nikl -
Fostering learner autonomy: action research
Ivana Juříková -
Integrace výuky jazyků založené na úkolech do individuálních online lekcí (akční výzkum)
Markéta Kršková -
Učební úlohy ze socioekonomické geografie na ZŠ - geografie obyvatelstva a sídel
Tomáš Suchomel -
Návrh učebního textu pro SŠ: témata politické geografie
Radek SZOTKOWSKI -
Učební úlohy z fyzické geografie ve výuce zeměpisu na ZŠ
Miloslava Netušilová -
Regionální geografie Západní Asie - soubor výukových materiálů pro ZŠ
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Komparace učebnic a výuky geografie v Česku a Novém Jižním Walesu
Monika POLÁŠKOVÁ