Virtual reality toolkit for the Unity game engine – Bc. Vojtěch Juránek
Bc. Vojtěch Juránek
Bakalářská práce
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou balíčku nástrojů usnadňujícím vývoj aplikací pro brýle pro virtuální realitu. Tento balíček je vytvořen v herním engine Unity za pomocí oficiálního balíčku XR Interaction Toolkit (XRIT), který je Unity vyvíjen. První část se věnuje analýzou již existujících balíčků třetích stran, druhá část poskytuje přehled nástrojů, které XRIT obsahuje a třetí popisuje samotný proces …víceAbstract:
The thesis deals with the creation of a toolkit that facilitates the development of applications for virtual reality headsets. This toolkit is created in the Unity game engine utilizing the official XR Interaction Toolkit package (XRIT) developed by Unity. The first part analyzes the already existing third-party toolkits, the second part provides an overview of the features offered by XRIT, and the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qyryn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Vojtěch Brůža
- Oponent: Mgr. David Kuťák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Design Guidelines for User Interface for Augmented Reality
Jakub Blokša -
User Interface Concept for Smart Glasses
Robert Poláček -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Voxel-based fluid simulation in Unity.
Jakub Mička