Bc. Michal BOBŘÍK

Diplomová práce

E-learning jako podpora studia na waldorfské škole

E-learning as a support tool for alternative education
Anotace:
Práce se soustředí na možnost využití e-learningu v prostředí Waldorfské školy. Mapuje problematiku alternativních školy v České republice a popisuje jejich odlišnosti od škol hlavního vzdělávacího proudu. Práce obsahuje návrh e-learningového kurzu na pedagogickém přístupu, který se zaměřuje na člověka, Person-Centered e-learning, jako možné alternativy pro klasického e-learningu pro Waldorfskou školu …více
Abstract:
The thesis focuses on possibility of using e-learning in the surrounding of the Waldorf School. It surveys the problems of the alternative schools in the Czech Republic and describes their differences from the schools of the main educational flow. The thesis contains a suggestion of an e-learning course on the pedagogical approach, which is concentrate on a person, Person Centered e-learning, as possible …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. PaedDr. Hashim Habiballa, PhD, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BOBŘÍK, Michal. E-learning jako podpora studia na waldorfské škole. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 22. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta