The project of attendance increases in Snaasa Hotell – Bc. Irena Dudková
Bc. Irena Dudková
Diplomová práce
The project of attendance increases in Snaasa Hotell
The Project of Attendance Increases in Snaasa Hotell
Abstract:
The theme of this diploma thesis is: The project of attendance increases in Sn?sa Hotell. This hotel is located in the central part of Norway. The aim of the thesis is to increase the visitor turnout of Sn?sa Hotell, especially the participation of corporate clients. The thesis is divided into two main parts - theoretical and practical. In the theoretical part there is knowledge of the tourism and …víceAbstract:
Téma diplomové práce je: Zvýšení návštěvnosti v Sn?sa Hotell. Tento hotel se nachází ve střední části Norska. Cílem práce je zvýšení návštěvnosti hotelu, zejména ze strany korporátní klientely. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Obsahem teoretické části jsou teoretické poznatky z oblasti cestovního ruchu a hotelnictví. Je zde popsána problematika marketingu ve službách …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dudková, Irena. The project of attendance increases in Snaasa Hotell. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Marketing hotelových služeb
Miroslava Veverková -
Marketing hotelových služeb
Zuzana KAPITÁNOVÁ -
Marketing hotelových služeb
Eva Chrudimská -
Marketing hotelových služeb
Ivana Pořická -
Marketing hotelových služeb
Jana Titzová -
Marketing hotelových služeb
Klára MALÁ