Zákaznický servis ve vybrané společnosti – Bc. Jiří Cieluch
Bc. Jiří Cieluch
Diplomová práce
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Customer service in the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných aspektů zákaznického servisu ve zvolené společnosti a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Ke zpracování diplomové práce jsou použita primární data získaná vlastním sběrem i sekundární data získaná z interních materiálů zvolené společnosti. V úvodní části diplomové práce je provedeno …víceAbstract:
The diploma thesis aims to evaluate the current state of selected aspects of customer service in the selected company and on this basis to subsequently propose measures for their streamlining through analysis. Primary data obtained by their collection as well as secondary data obtained from internal materials of the selected company are used to process the diploma thesis. A summary of the important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/dzicl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Vojtěch Malátek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopad elektromobility na zákaznický proces ve ŠKODA AUTO a.s.
Ondřej Nesládek -
Celiaci jako zákaznický segment ve stravovacích zařízeních
Nikola Čedíková -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Analýza akvizičního procesu u vojenského útvaru
Adam Kovařík -
Hodnotový řetězec jako nástroj produkčního procesu ve vybrané firmě
Jana Jirkalová -
Analýza obchodního procesu firmy K-SERVIS, a.s.
Petra Kešnerová -
Analýza a návrh optimalizace informačního systému využívaného při procesu prodeje ve společnosti 2P SERVIS s.r.o.
Lukáš Pajma -
Racionalizace procesu balení stírátek ve společnosti TNS SERVIS s.r.o.
Martina Hulínová