Bc. Jiří Cieluch

Diplomová práce

Zákaznický servis ve vybrané společnosti

Customer service in the selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy vyhodnotit současný stav vybraných aspektů zákaznického servisu ve zvolené společnosti a na tomto základě následně navrhnout opatření pro jejich zefektivnění. Ke zpracování diplomové práce jsou použita primární data získaná vlastním sběrem i sekundární data získaná z interních materiálů zvolené společnosti. V úvodní části diplomové práce je provedeno …více
Abstract:
The diploma thesis aims to evaluate the current state of selected aspects of customer service in the selected company and on this basis to subsequently propose measures for their streamlining through analysis. Primary data obtained by their collection as well as secondary data obtained from internal materials of the selected company are used to process the diploma thesis. A summary of the important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dzicl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Vojtěch Malátek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management