Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. – Bc. Václav Rambousek
Bc. Václav Rambousek
Bakalářská práce
Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o.
The Marketing strategy of Nedcon Bohemia company, s.r.o.
Anotace:
Cíl této bakalářské práce Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. je zaměřen na prozkoumání stávající situace společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. a navrhnutí marketingové strategie. Akcent je kladen na zanalyzování konkurence, zákazníků a současného trţního postavení v daném odvětví.Abstract:
The aim of the thesis The Marketing strategy of Nedcon Bohemia company, s.r.o. is focused on examining the current situation of the company and designing an appropriate marketing strategy. The emphasis is put on the analysis of competition as well as customers and present market position in the given branch.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rambousek, Václav. Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Martina Šebečková -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybrané firmy
Lucie Hudíková -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Návrh marketingové strategie pro firmu ATLAS consulting
Karolína Slabová