Bc. Václav Rambousek

Bakalářská práce

Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o.

The Marketing strategy of Nedcon Bohemia company, s.r.o.
Anotace:
Cíl této bakalářské práce Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. je zaměřen na prozkoumání stávající situace společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o. a navrhnutí marketingové strategie. Akcent je kladen na zanalyzování konkurence, zákazníků a současného trţního postavení v daném odvětví.
Abstract:
The aim of the thesis The Marketing strategy of Nedcon Bohemia company, s.r.o. is focused on examining the current situation of the company and designing an appropriate marketing strategy. The emphasis is put on the analysis of competition as well as customers and present market position in the given branch.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Pavla Lejsková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rambousek, Václav. Marketingová strategie společnosti Nedcon Bohemia, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Dopravní management, marketing a logistika