Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců – Nikola Žouželková
Nikola Žouželková
Bakalářská práce
Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců
Influence of Czech Fashion YouTubers on Shopping Behaviour of Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem českých fashion&beauty youtuberů na nákupní chování jedinců. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky, které s tématem práce souvisejí. Nejprve autorka pojednává obecně o marketingu, avšak poměrově většina teoretické části je zaměřena na online marketing. Vysvětluje fenomén youtuberů a představuje sociální sítě, které youtubeři …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of Czech fashion&beauty YouTubers on shopping behaviour of customers. The thesis is divided into two parts. The theoretical part contains of theoretical knowledge which related with thesis. First, the author deals generally with marketing, but most of the theoretical part is focused on online marketing. She explains the phenomenon of youtubers and introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka ŠTVERÁKOVÁ
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Žouželková, Nikola. Vliv módních českých YouTuberů na nákupní chování jedinců. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková
Název
Vložil
Vloženo
Práva