Analýza a návrh metodiky využití sociálních sítí pro marketing – Petra Marešová
Petra Marešová
Diplomová práce
Analýza a návrh metodiky využití sociálních sítí pro marketing
Analysis and Design of Methodology For the Use of Social Networks For Marketing
Anotace:
V předložené práci je objasněn pojem sociálních sítí a médií, analyzovány nejznámější sociální sítě a vysvětlen princip jejich fungování z pohledu firem. Následuje seznámení s nástroji, které jsou využívané pro monitoring sociálních sítí a chování na nich. Tyto nástroje jsou rozděleny do čtyř kategorií – světové, české, nástroje Facebooku a nástroje Google. Dále práce pokračuje shrnutím výhod a nevýhod …víceAbstract:
The presented thesis aims to clarify the terms “social network” and “social media”, analyses the most popular social networks and explains their functioning from the enterprises’ point of view. Subsequently, there are several tools for monitoring social networks and behaviour of their visitors which are introduced throughout the text. These tools are categorized into four groups – international tools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/115706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Roman Danel
- Oponent: Jan Zdrahal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAREŠOVÁ, Petra. \textit{Analýza a návrh metodiky využití sociálních sítí pro marketing}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/71btu0/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Systémové inženýrství v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the social network Instagram.
Zeynab Babazada -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Role of the social network sites in a migration process: Czechs and Slovaks in Australia Facebook group
Andrea Kakulidu -
Privacy and Self-Disclosure on Social Network Sites from the Perspective of European Children and Adolescents
Zuzana Očadlíková -
Facebook Marketing
Peter Person -
Analýza účinnosti reklamních formátů na sociální síti Facebook pro vybranou firmu
Erika Bartošová -
Analýza sentimentu príspevkov sociálnej siete Twitter
Lenka Šťastná -
Analýza sentimentu v českém prostředí sítě Twitter
Michael Koller