Miloslav OUŠKA

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji

Marketing communication on social networks of the Faculty of Socio-Economics with high school students in the Ústí Region
Abstract:
Konkurence mezi institucemi poskytujícími terciární vzdělání je vyšší než kdy dříve, a proto je nutné obohatit marketingovou strategii škol o užívání sociálních sítí. Fakulta sociálně ekonomická Univerzity Jana Evangelisty Purkyně se však v současnosti potýká s nedostatečnou informovaností o preferencích užívání sociálních sítí u studentů středních škol a tudíž neví, na jakých komunikačních kanálech …more
Abstract:
Competition between tertiary education institutions is higher than ever before and therefore it is necessary to enrich the marketing strategy of schools with the use of social media. However the Faculty of Socio-Economics of the Jan Evangelista Purkyně University is currently struggling with insufficient information about the preferences of using social networks among high school students and therefore …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OUŠKA, Miloslav. Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická