Miloslav OUŠKA

Bakalářská práce

Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji

Marketing communication on social networks of the Faculty of Socio-Economics with high school students in the Ústí Region
Anotace:
Konkurence mezi institucemi poskytujícími terciární vzdělání je vyšší než kdy dříve, a proto je nutné obohatit marketingovou strategii škol o užívání sociálních sítí. Fakulta sociálně ekonomická Univerzity Jana Evangelisty Purkyně se však v současnosti potýká s nedostatečnou informovaností o preferencích užívání sociálních sítí u studentů středních škol a tudíž neví, na jakých komunikačních kanálech …více
Abstract:
Competition between tertiary education institutions is higher than ever before and therefore it is necessary to enrich the marketing strategy of schools with the use of social media. However the Faculty of Socio-Economics of the Jan Evangelista Purkyně University is currently struggling with insufficient information about the preferences of using social networks among high school students and therefore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

OUŠKA, Miloslav. Marketingová komunikace na sociálních sítích Fakulty sociálně ekonomické se studenty středních škol v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická